Våldtagen!!!

Har du någonsin blivit våldtagen? Nu menar jag faktisk med blicken!!!
Det värsta jag vet är när en kille tittar på en och våldtar en med sin blick. Det är så äcklig äckligt att
jag bara vill dö. Man ryser i hela kroppen och bara vill spy.
Hur kan man ens titta så på en människa?
Varför kan man bara inte titta lite snyggare istället, ge en mjukare look. Typ som Joey från  tv serien Vänner...han gav en fin blick + sin söta fras "How U doing?"

Och en annan sak jag även stör mig på är när en kille eller killar stirrar på en som om man vore en utomjording.
att bara stirra utan att säga något får mig att känna som om att det är något fel på mig.
Har mascaran runnit?, har jag mat kvar på ansiktet?, är en snorkråka ute ur sin grotta? står mitt hår upp? är gylfen öppen? osv.


Killar måste lära sig och ge rätta blickar.
Han ska titta i några korta sekunder och ge ett leende. Är jag intreserad så ler jag tillbaka.
Gör jag det så VÅGA kom fram till mig. Jag som tjej tänker inte ta första steget...det lämnar jag över till herrena!

Här har ni en riktig FULING!!!! HHAHAHA

thats my opinion! Like it or not......din huvudvärk

/GE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0