Hej kära besökare!

Snacka om att man får använda varenda hjärncell man har i huvudet.
Har nu suttit och slitit i snart 4 timmar!!!!
Har försökt att förstå mig på detta med att göra om utseendet på vårt blogg. Efter att ha testat mig fram om o om igen så började jag till slut förstå lite. Att gissa färgkoder och ändra storlek is not fun.
Jag kan väll säga att jag faktiskt beundrar dessa människor som jobbar med sånt som är mer avencerat.

Men jag har gjort så gott som jag kunnat och är tyvärr ej så duktig när det gäller data. Men jag hoppas att ni tycker om vårt nya utseende.

Jag och EM ska skriva snart mer fun i vårt blogg.
Håll ögonen öppna

Kram /GE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0