Fuckin X-mas!

Det är nog rätt vanligt att vara deprimerad bland oss unga i dagens samhälle. Speciellt denna tid på året och speciellt för oss singeltjejer därute. Blir inte ni oxå rent av sagt äcklade av allt gulligull man ser på gator ute? Jag blir iallafall det och de säger jag inte för att vara avundsjuk bara för att jag verkligen inte blir det. Inte för att låta ego nu men vi som är "snygga" varför ska vi straffas för att vi singlar och snygga? ska man bli ful bara för att ha en kille? är det vad ni killar vill ha? fattar ingenting och det kommer jag aldrig göra känns de som! killar är riktiga ufon! Säg vad det är ni vill ha istället för ge oss 1 miljard budskap, inte fan är jag någon tankeläsare! Plus denna julnoja kan ju inte bli värre. Inte konsitgt att man blir deppi och inte ens vill gå upp ur sängen knappt, och sen dessa julsånger All I want 4 x-mas is u och Last christmas nä man vill ju bara spy!

Nä nu ska jag se Färjan på femman. Riktigt kul program efter som jag själv kommer sluta med att åka den om sisådär 20 år när jag är en medelålders desperat naiv kvinna som tror att viking line är hennes sista utväg!

Passar på att dränka mina sorger i pepparkakor och julskum oxå!

Kan det inte bli sämre?Nej det kan det fan inte!

Här har ni en låt tillägnad alla singeltjejer därute, enjoy girls!!

http://se.youtube.com/watch?v=8mVEGfH4s5g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0