Guys are so Stupid!

Han kom in i mitt rum, tittade rakt djupt in i mina ögon. Jag stod o plattade mitt hår och såg att det vad något.
Han kom gående mot mig och tog tag i plattången och puttade mig in i vägghörnan. Han sträckte ut den armen om min högersida så att jag inte skulle komma iväg. Och med den vänstra armen fri smög han in hans hand under mitt linne, Jag kände hur det småryste i hela kroppen, en härlig känsla. Jag ville inte men han höll kvar mig. Han kom närmare och läpparna oxå. Jag vände till och så viskade han i mitt öra " du är min ängel sänt från ovan". Ett leende kom utan att jag tänkte själv på det och så kysste kan mjukt min hals. Nu kunde jag inte hålla mig längre. Så jag greppade ett tag på honom mellan benen och sa "Älskling, hur kåt du än är så ska du alldrig någonsin störa en tjej när hon fixar till sig".

Jag planerade min morgon i tid så att jag skulle hinna med allt innan jag kulle komma iväg till jobbet.
Tror han att jag ska förstöra min make-up och hår som jag jobbat med i ca 40 minuter för 3minuters sex?

Guys are so stupid

/GE

Kommentarer
Postat av: Isabell

Ny design? Kolla här: http://isabellicious.blogg.se/2008/november/utkast-nar-man.html



Ha en bra dag! :)

2008-12-06 @ 13:29:44
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0